Přeskočit na obsah

Podmínky reklamace

1) Při přebírání slepic ať už u nás na farmě, při koupi na trzích nebo při převzetí slepic při rozvozu si tyto vždy pečlivě zkontrolujte, na případné Vámi zjištěné nedostatky upozorněte odpovědnou osobu před převzetím slepic.

2) Kurník musí mít hladké lehce omyvatelné stěny, podlahy a stropy, ve kterých bude před závozem drůbeže provedena dezinfekce, a to ve všech prostorech, kde se bude drůbež pohybovat, včetně přepravních boxů, dále musí být dodržovýny zásady hygieny a odchovu.

3) Zakoupené slepičky udržte po dobu min. 28 dnů od zakoupení v karanténě bez přístupu k ostatní drůbeží a jejím výkalům, z důvodu zabránění přenosu nemocí od staré drůbeže na mladé kuřice.

4) Slepičky je nutné krmit pouze vhodnými krmivy odpovídajícími jejich věku.

5) V případě změn v chování nebo zdravotního stavu slepic, kontaktujte nás, případně svého veterinárního lékaře, pro zjištění příčiny nežádoucího stavu a zahájení vhodné léčby.

6) Při případné reklamaci si uschovejte doklad o nákupu zboží, bez dokladu o koupi nemůže být reklamaci vyhověno.

  • Jestliže se reklamace vztahuje k vadám, za které nese odpovědnost prodávající a reklamace bude uznána jako oprávněná, je povinen dle svého uvážení buď drůbež vyměnit nebo poskytnout poměrnou slevu z ceny zboží v závislosti na dohodě s kupujícím.